God morgon!

Blir alltid till Vakna med the voice :p rätt trevligt.. idag är Carolina Gynning gäst.. rätt så jävla spännande.. såhär tidigt på morgonen, det blir lixom för mkt! xD alldeles för högljutt.. usch! :p
Jävla Facebook snack, NÄHÄ, Carolina, äre ngn som har skaffat en facebook sida i ditt namn? NÄHEE? buhu, DET hade man ju inte räknat med att sånt faktiskt händer.. inte bara med dig.. åååh, orka!

Sitter och väntar på mamma nu som ska passa lillemannen under tiden jag är i skolan, har faktiskt till och med fixat kaffe åt henne :D själv sket jag i kaffet imorse, blev te och mackor. Jag är dyngtrött :/ sov som en röv inatt alltså, blä! Somnade till SLUT, men det var knappt alltså, sen vaknade jag till om och om igen, det där med att sova utan dig var inte roligt :p lillemannen sov som en stock därimot.. vaknade vid 7 som jag :p då vare dags att stiga upp..

Nä, skolan nu!

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0