helt slut

Varför skulle jag komma igång och städa för? fick värsta kicken, haha! Gabbe somnade vid halv 12, då gick jag oxå och la mig, så vi sov i runt 2 timmar, skööönt! Men usch vilken dröm jag hade :/ inte rolig alls. Men när vi vaknade fick lilleman käk, sen satte jag igång och städa helt plötsligt, vart det kom ifrån undrade jag med. Dammsög, torkade golven lite, dammade, fixade lite i badrummet, alltså, jag borde inte ha gjort det, nu snurrar det i hela huvudet och jag mår verkligen piss illa! Mår som en rabies smittad apa! Hur dom nu mår. Har ju vart rätt dålig enda sen igårkväll, borde ta det lugnt och så, men nä. Men nu ska jag strax äta fiskgratäng som pälskling köpte åt mig förut :D han är så snäll, åkte iväg och handlade åt mig :D kexchoklad oxå, haha, nam nam! Ja, den gick ner först, och en energydryck xD så nyttig är man, men Ida och jag ska ju börja bant imorrn, hahaa! Hur det nu lixom kmr gå.. ;)

Skulle behöva en dusch till, men jag oooorkar inte, är verkligen helt slut.. äta nu! Får se om ngt går ner, känner mig inte direkt hungrig, men måste äta nått vettigt känns det som.


Bara du <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0