Höst

Grå dag som satan idag :/ usch för det här vädret, varför kan inte snön bara komma iställe för? Vore fint :) myspys!
Gick upp 7 idag, tvättade fram till 12, pluggade lite, sen kom mamma, passade lilleman medans ja sprang iväg och gjorde prov, vilket faktiskt gick rätt sådär :/ skumt kapitel det där alltså! Men men.

Tror lilla Ida kmr på besök idag med :) sen kmr pälskling! Förhoppningsvis, haha. Man vet ju aldrig med den mannen. Jag måste iaf i vilket fall till ica.. idag igen.. gaah! Måste inhandla mig lite skit tror jag, kanske ngt o äta oxå! Hmm. snart ska lillemannen få lite banan :D och så ska han få en liten bulle oxå som han kan kladda med.. det tycker han e roligare än att äta den.. så.. okej, lixom xD

Så vet han vad en lampa är för ngt..:D Och sen har han kommit fram till att han kan ge mig sin napp oxå.. hahaha! så söt är han.. kan gå när man håller han i en hand oxå nu.. :) så himla gå är han. Snart 11 månader <3 och sen äre ju 1 års kalas! :D partyyyyyyyy, första supen!! ;D nä, okej, inte än.. 20 år kvar... ;) hahahaha!

Nu ska jag styra kaffe :D

PUSS, jag tycker om dig massa! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0