Hösten har stigit fram, but i dont mind;D

Kul kul :/ men det gör inget, för då äre vinter snart! :D massa mysigt med snö, så blir Gabbe 1 år den 29 november :) oså julafton! Mmm! Jag har för mkt att vara glad över i mitt liv just nu för att bry mig om att gråa hösten är här och att det är mörkare och mörkare ute, i dont caaaaare! Fast det här med att det blir kallt i lyan vissa ggr på kvällen eller på morgonen gillar jag inte, USCH! Nu har jag fan sovit i strumpor två nätter, haha! Och inatt hade jag till och med långärmat på mig, det var ju precis lagom alltså ^^

Sov inte så bra inatt alls faktiskt, men vafan. Och idag måste jag plugga, kmr inte mamma och hjälper mej med Gabbe idag så lär jag plugga arslet av mig när han somnat ikväll :/ och imorrn bitti oxå! Mkt med det där alltså.. För under dagen sover han inte alls långa stunder, då kan jag inte koncentrera mig alls och när han springer runt och leker är det ju hopplöst att sätta sig med boken för då äre ju inte HAN som får uppmärksamheten, då äre ju kört ;DD haha! sötskiten min!

Igår badade lillemannen igen då :D han älskar verkligen vatten, förstår inte hur man kan vara så kär i vatten? och badsvampen, ojoj! :D


lite tröttis oxå kanske :D



Blev en mysig kväll iaf. Han somnade rätt snabbt, klockan var väl vid halv 9 eller liknande. Sen kom min GUBBE! :p haha. Men jag var fett trött så jag höll på och somna ett antal ggr i soffan.

Nä.. ska försöka se om lillemannen har lust att sova en stund, han verkar lite trött. Inte så konstigt när han är sådär vild när han väl är vaken :p

PUSS! miss u!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0