hugging me loving me

 

huvudet dunkdunkdunkaaaar idaaag! :/ uschblä! haha, men det var riktigt roligt igår! :) TACK MITT LILLA PURR PURR! (Ida ;p) hahaha! great! Så nu sitter jag iaf hemma, tog mig hit vid halv 12 eller ngt sånt, haha, kändes riktigt underbart med en dusch alltså, sen tänkte jag att jag skulle tvätta lite.. tror att jag ska ner o försöka se om det finns så jag kan starta igång en eller två maskiner, tvättkorgen är ju överfylld IGEN! denna gång äre ändå bara mina saker ^^ inget jobbigt stooort lakan :p

Så ska lilla purret komma hit strax med, hahaha, måste kolla genom alla bilder vi klicka igår alltså fyfan xD helt plötsligt var alla minneskort borta, hur hamnade dom i din väska? Blir en cigg på det här sen ner till tvättis.

Hugging me loving me, den låten är verkligen tuuung, asg*

SKUMPAN! hallå, NÄR KOMMER DU? och festar med oss? Tänker inte festa åt dig nån mer gång, blir bara för mkt då xD




you've got me trippin over my head! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0