inget snack efter tequilarace!

Ja, igår blev det ju endel pant :D haha! Men direkt efter drog vi en fika på god smak, jag och mitt purr purr! ^^ så där försvann dom pengarna lika snabbt :p

Så på kvällen blev det lite småfiesta ;D jag och Ida. Hm.. ialla fall ett litet tag vare bara hon och jag? Eller? xD hahahahaha! Ja.. den här morgonen var ju inte helt på topp! asg* Vet ju en som njuter av det här, man ska inte prata allvarliga saker efter ett tequila race, det blir bara fel då!! :D så lite ångest går jag runt med idag, smått förbannad att jag inte vet vad jag sa. AWSOME!

Har hunnit hem enda till Bever idag med! Han fick ge mig lite käk tyckte jag :D så dom där mackorna och yoghurten satt jävligt fint. En liten bebbe på 6 månader var där och hälsade på med :D söt!
Träffade ju på min lilla grabb som var ute och gick med sin farmor idag :D han hade fått en till tand :D


Men så ringde mamma och dom skulle tydligen komma idag och pappa skulle fortsätta med tapetseringen, för igår kom dom ju bara och tittade på hur tapeterna hade fastnat så blev det inge mer med det. Så idag skulle vi väl till marieberg med, köpa till fondväggen. ÅÅÅH, gud! JAG ORKAR INTE :/ menmen! Lika bra och få det gjort. Jag måste plugga med :S kmr inte hända idag kan jag lova, får bli imorrn. Och på måndag innan provet.

Tror jag måste handla lite mat med. Öhm.. hahaha! Tror jag ska be pappa köpa lite kinakrubb idag alltså, blev så jävla sugen på det förut idag, varför vet jag inte :p
Så skulle ju nån komma med matlåda till mig ikväll ;) eller hur var det? Nått italienskt? Höhö ^^

CIAAAAAAAAAAAAAOO!
miss yooooou <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0