Ja fort går det!

Städa städa städa :p hahaha, nu ser det ju skapligt ut härinne för fan! :DD Städade ju lite igårkväll med, men jag var inte på topp igårkväll alls :/ usch! Så idag när han åkte iväg till Gbg imorse kom jag igång iställe :p
Men kylen.. ah, den är ett mysterium.. men jag SKA få bort den där skiten som sitter fastl.. liknar typ sötsur sås som ngn hällt ut som FASTNAT, verkligen FASTNAT och går inte att få bort. Menmen, vi får väl se! Muhahahah!

Sov som en gud inatt gjorde jag, pigg idag, rastlös rastlös :p ska läsa lite snart, mmmmhh.. prov vid 14, sen träffa Bever, och senare kanske Ida kmr upp :D får se, saknat dej pluttan! Ringer dej senare iaf, försökte förut men du hade inte mobilen på. Fis!

Kallt är det. Det kan jag lova. Mina strumpor blev ju helt genomblöta när jag stod i badrummet och torka nått :p så jag fick springa runt och leta strumpor som han hade gömt typ längst bak i garderoben xD och en tröja. KALLT! Jag hade ju inte världens tjockast tröja med mig direkt. Vill gärna inte gå runt i jacka, haha.

Nä.. Läsa lite nu! Fixa mig mer cappuccinoooo maybe.. :p

Hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0