kaffe kaffe kaffe

Blev rätt mkt kaffe denna morgon :p kom oxå fram till att jag måste köpa kaffe idag, fattar inte att det tar slut så fort? Kaffe torsk är man tydligen, men vadå? :D det betyder alltså att jag måste UT idag i det här äckliga vädret. Deprimerande jädra väder idag alltså, grått grått och åter grått. Men men, gör inget, blir mysdag hemma för övrigt då. Ida sov här inatt :) kollade på film och lite sånt igår! Desperate Housewives och One tree hill blev det oxå! Och pizza.. och massa godis.. oj.. hej, vi är jätte fetton! ;DD dags att börja banta på måndag. Haha! Rullar fram.. tralala ^^

Lilleman vaknade vid 7 idag och är fortfarande en flaxande liten lekande busunge! :p inte trött alls, haha.

Jahapp.. marieberg idag? Hmm.


Saknar dig, hjärtat! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0