Knock it out!!

Okej, Knock you down med Keri Hilson och dom där, den är BRA, men hur orkar man sända låten om och om och oooooooom igeeeeen hela tiden på MTV?! Fattart lixom bara inte! Sen som om ngn har skapat en lista dom kör efter dag ut och dag in! När dom har bestämt sig för en låt, eller några speciella så måste dom oxå verkligen spela sönder dom totalt! Fint. Tack för att ni förstör låten för mig. :p

Happ.. prov kl 14 idag. Fint, ja men hurray! MÅSTE PLUGGA! Börjar få lite panik känsla nu, därför jag sitter och bloggar iställe för att ta tag i skiten xD asbra. Men ska strax :) måste få i mig lite kaffe. Hittade ju hem för en stund sen, orka sätta igång och stressa med läsande med en gång! ^^

Myspys igår då. Eller idag.. eller vad man ska kalla det ;D gott som satan med den där kycklingrullen med, satt jävligt fint, nam nam! Osbournes Reloaded blev det ju med såklart! :D hahahaha så jävla guuuuuld, älska Ozzy! <3 the hills scenen, gud, jag höll på och dö :D BÄST!

Varit hemma i 30 minuter. Och jag saknar dig. JOMEN VAD BRAAA.. det där med att koncentrera sig på ngt annat om dagarna, som typ.. att plugga.. det går ju inte, inte alls! haha :D

Nej. Kaffe och sen till boken :S

PUSS <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0