Lalalala

Inga kommentarer xD hahahaha!
Bra dag idag? Ja, beror väl på hur man ser det :D köket är inte så fint idag iaf.. och mitt huvud står inte helt rätt till.. Nej, alltså.. inte helt okej! ;DD
Lite för mkt av det roliga kanske? Wääääääääääääääy!

Vi va till ikea och marieberg igår :)) Ida fick sitt bord till slut! haha! FINALLY! :p

Nu kollar vi film här.. och ska snart försöka få liv i oss.. dusch, sen till konsum, för ica går ju inte, smått pinsamt xD, köpa GLASS, sen vänta på Skumpan! Höhö ;D

Hmm. Jag åkte kundvagn går, va och besökte brändåsen oxå? Hmm.. ja.. okej.. :D


Ciao bitcheeeees!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0