lite update

Jahapp.. då sitter jag här då hemma hos min karl igen då :D hähä, men han är inte hemma, så Ida är här och underhåller mig :p mular i sig popcorn till Gossip Girl, haha! Vi ska glo på ngn film snart, bara hon får kolla klart på sitt tv-program ;D

Så har man vart och handlat lite idag då, mat till lillemannen som kmr hem imorrn :D iaf blev det mest mat till han ^^ det enda viktiga jag ville få med mig hem från affärn var väl fanta, men det glömde jag såklart.

så har jag faktiskt lagat mat, städat lite och tage mig en dusch! Så, nu har jag inte ett skit att göra på hela dagen :D bara sitta och självdö, upp imorrn till skolan kl 9. jippi.

Sen har jag kommit i underfund med det att Foo Fighters är riktigt jävla bra. Så det så.

Foo Fighters - My Hero <3




miss you, babe!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0