lördag

Luktar så gott härinne nu :D namnam rökelse det där:))

Rätt städat äre fortfarande, ingen har lyckats stöka ner det första han gjort när han kom hem från Göteborg ;) haha så duktig. Ida var ju så snäll och skurade hyperaktivt badrummet, haha, det kan inte ha varit lätt! Men det är rätt fräsch nu faktiskt.
Blev jävligt mysis igår faktiskt, massa ljus överallt :D fast jag somnade rätt fort, konstigt, efter natten innan och hela dagen, fan inte nådigt alls! Men jag var nöjd ändå, du kom ju hem igår, det räckte <3

Men nu är pappa iaf hemma hos mig och ska tapetsera vidare :/ FÖRFAN! Störande, han är så långsam, vettefan hur många ggr han tänker tapetsera där, alltså så långsam! Meeenmen! blir ju bra till slut, FÖRHOPPNINGSVIS ;p

Och snart kommer Ida hit igen då ska vi ner och handla sen upp och göra tacos. Mh :D:D

Huvudet börja dunka, vafan, orka med huvudvärk idag :/  hungrig börjar jag bli oxå. Måste skynda på Ida lite :D

Hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0