lördagheladan!

Migrän attack igårkväll alltså :/ men när jag vaknade till vid halv 12 där på kvällen för lilleman började gnälla lite smått så hade det gått över, skööönt! Trodde nästan det skulle bli som det brukar, komma och stanna i flera dagar :/ fett joobbigt!
Men idag kom baby imorse iaf ;D sen fick han gå iväg och köpa med familjepizza för det var ju nån som var lite bakis, NEJ inte jag!! :p men så äre väl mer än halva pizzan kvar nu xD smått mättande! Men nam nam, TJOCKA! :p
Men nu har han traskat sig hem för att sova -asg- tycker inte alls synd om dig! ;) mohahaha! Får väl se om han dyker upp ikväll :) SÅ KAN DET GÅ! :D

Så när lillemannen som nu har sovit i en timma vaknar så ska vi en sväng till affärn, sen vettefan va som sker faktiskt. Ska dryga ut tiden med film eller family guy :D awsome! Kanske blir en promenix, orka sitta här hemma och ruttna, är fett rastlös! Imorrn blire att plugga, usch! Prov på måndag. Upptakt på nya kursen oxå, ååååh.

Nä, cigg nu! Kanske fixa lite kaffe. Känner mig rätt proppmätt fortfarande.. kan ju bero på att jag small i mig en till bit pizza nyss :D mmmmmmmmmmmh :D


Ida, jag saknar dig :( vi ses på tisdag, gumsan! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0