lovin' it!

Sällan man direkt sätter sig här när man kommer hem, direkt verkligen! :p försöker bara koppla av lite nu innan man ska iväg och tvätta, BLÄ! Som vanligt tonvis med tvätt.. slår aldrig fel där inte!

Blev ju en rätt spännande kväll igår :p somnade jag? Ja, det gjorde jag visst.. men ngn visste att det var dags att väcka mig, hahahaha! Nu jävlar är du min! :)

Ida, hoppas allt gick bra! :/ usch fyfan! Fick ett litet samvete när du skulle gå hem, du vet att du kan ringa mig när som helst på dygnet, jag finns här för dig och det har jag sagt förut med.

Provet igår då.. ja det gick ju åt helvete! Kändes inte alls bra, men får väl G iaf! Men tråkigt, med tanke på att resten ligger på VG och MVG. Men blev lite dåligt med pluggande den här gången.

Idag kommer min PRINS hem!!! <3 :D ojj vad mamma har saknat dig, dom 2-3 sista dagarna nu har vart lite små jobbiga, känns ibland som en evighet när han är hos sin pappa, men när han är här flyger veckan förbi, POFF! :( Så jag måste städa lite och så här med nu. Att tapetbordet står här mitt i alltihopa är ju inte heller så bra, ngn kmr ju rycka i det hejvilt! Måste nog ställa undan det. Lite frukost och kaffe kanske nu?

PUSS <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0