måndag igen då!

Antar att pappa inte har mkt kvar nu där hemma hos mig att tapetsera, igår var jag där och hjälpte honom med min fondtapet, asså vilket helvete det var :/ usch! Haha glad att man inte gör sånt ofta! Men det vart riktigt bra faktiskt, me like! :D så jag ska hem om en stund eller rättare när jag orkar resa mig ur den här underbara jävla sängen :p och städa och plocka och massa :D imorrn kommer min solstråle hem igen, måste handla lite och så, plugga lite måste jag göra idag med, skulle ha gjort prov idag, men det blev lite mkt med massa annat så det blir på torsdag! Usch, skola både imorrn och onsdag.

Riktigt trevligt helg blev det, haha! Snacka om tjockishelg. Tacos, pizza.. och igår ska vi ju inte ens prata om, GAH!! kycklingrulle, en meter lång baguett, godis xD ja, jag kanske var hungrig!!

Nä ta en titt på hur rik man är, sen tror jag jag måste fixa kaffe på ngt vänster. Tror jag ska dra mig hem och fixa så jag slipper tänka mer på det under dagen. Pälskling har ju lixom endel att göra idag så han dissade mig redan vid 8 imorse :p haha!

Undra om man ska baka bullar idag :p måste ta och kolla med Ida om hon har mkt för sig, FAN vad sugen jag är på bullar, hahaha! Men orka baka själv, fast iofs, kl är snart halv 10 på morgonen, jag kmr nog ändra mig angående det där med att baka ngt, haha. Inte min grej xD

Ciao!

Kesha - Tik Tok
=))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0