men ge mig snö!

- Ska d va så ska d va, det här vädret kan ju suga pung! FY! Jävla deppig man bli av att vakna och dra upp persiennerna till det här. Imorse vaknade jag med en dundrande migrän, sov kanske två timmar totalt :/ ändå somnade vi vid halv 1 eller ngt, kollade på film och så :) sen vaknade Gabbe till vid 3 tiden, och efter det vare kört för mig att kunna sova något. Det gick verkligen inte, så gnällde han lite precis när jag lixom somnat till. Det var ju asroligt :p men men! Piggnar till under dagen, men det är fett störande.. migränen har ju ändå lagt sig lite. Måste få i mig ngn mat iaf, idag börjar ju Idas och min bantning xD mohaha!

- Ja just det. På tal om att vi kollade på film. Ni måste se The Haunted World of Superbeasto, film av Rob Zombie :D hahaha, sjukaste filmen jag sett! Den är tecknad oxå. AWESOME säger jag bara. Trodde fan jag skulle tycka den skulle suga multipung, men den var okej.. okej, fast sjuk! :D



- Sen såg vi Orphan. Nja.. inte så jädra bra faktiskt. Men men, bra film att bli riktigt trött till! haha!

- Har fått hem The Proposal och håller på och får hem Four Christmases :D lite fint! hiho! Måste jag se idag, pälskling lämnade kvar sin dvd och usb-minnet, så jag slipper kolla i datorn, höhö!

- Snart kommer mamma oxå. Just nu ligger lilleman och sussar, funderar på om jag ska lägga mig ner eta jag oxå.. ska ta mig en cigg, sen får vi se.. borde hoppa in i duschen. Ah, mkt med det där! :p

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0