min söndag

Ja, dagen spenderades ju mestadels hos Bever :P haha! Det blev endel fikande alltså, för Gabbe oxå! Haha ^^ massa busande med, överallt ska man va, se allt och ÄTA allt xD men till slut somnade en utmattad liten Gabriel i vagnen, en hel timma om inte lite mer, helt otroligt, han brukar inte sova så länge i vagnen (när den ialla fall står STILL :p) för det är ju lite trångt för han i den nu och han är ju rätt rörlig av sig när han sover ibland :D haha. Bevers morsa var ju allra gladast, en BEBIS lixom! :D haha. Ja.. undrar hur man blir själv i den åldern när så små barn kmr, man lär ju kära ner sig totalt :D
Men så hänkade Bever boy med hem för att psyka ner mig ännu mer, hahahaha, OTROLIG är du, att du ORKAR -asg-, men det gjorde inget för pälsklingen var redan här när vi kom så det var trevligt :) fast vid 20 tiden gick båda två, elaka! Tycker jag :p den ena kunde faktiskt ha vart kvar en stund till :p men men, är man trött och ska upp och jobba imorrn så äre ju så.
Jag ska ju fan till skolan kl 10, JIPPI. Blir inge prov för mig imorrn :/ får skjuta upp det till torsdag, jag hatar att skjuta upp skiten men har inge val :(

Jaha.. Stockholm i helgen? Eller? :D hihi. Vore ju rätt fint! Men vi får se. Har egentligen lust att bara ligga hemma och göra INTE ETT SKIT :p plugga borde jag oxå göra! Men vi får väl se.

Nu ska jag äta upp den äckliga kalla pizzan xD sen ska jag SOVA SOVA SOOVA. Lillemannen slockande för en liten stund sen, tröttisen. Ah, cigg på det!

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0