Mkt med det där

USCH! Helvetes mobiler och internet, jag blir tokig, fan inte nådigt alls, haha! Men nu verkar iaf internet stabilisera sig lite :p mobilen är ju lite till och från. Den andra jag har lånat dör ju snart och jag vet FAN inte vart jag har lagt min gamla samsung laddare, kan ge mig FAN på att den ligger kvar hos Jonas. FINT! :@ åååh! Jag vet ju inte hur länge jag kmr behöva den där idiot mobilen :/

Lite frukost kanske? Lillemannen har fått sin frulle och leker nu för fullt :P eller nja, kollar mer på tv, den är ju väldigt spännande. Han ska få sova en stund snart :) förmiddagsnapen.. haha! Jag behöver VERKLIGEN städa här. Ojoj.. min dammsugare lyckades jag ju såklart ha sönder, så mamma ska komma med en sen i eftermiddan, haha. Fan skit överallt känns det som! På torsdag skulle jag ju få ett annat städuppdrag, hahahaha! KANSKE! ;) nån som tyckte det va jävligt skönt med flickvän tydligen -asg-

Så nu har jag fått hem G.I Joe :DD ska se om det finns ngt nytt one tree hill upplagt med :D desperate housewives måste ja fixa hem med, glömt det lixom :p


Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0