My day

Då var mammi här förut då och lämnade massa grejjs;D taaaaacktack :D sen åkte vi och köpte tapeter till fonväggen, skulle bli svart med mönster på men blev brunt iställe, fick duga plus att dom andra va SVINDYRA :s uschnejjnej! :p men pappa kan ändå inte göra färdigt denna vecka när min lilleman ska vara här, blir alldeles för bökigt med allt, så det får vara såhär nu så långt som han kommit med tapetseringen i en vecka till. Orkar inte bry mig mer, haha! Det blir ju klart till slut! :) så köpte jag en vaxduk med Marilyn Monroe med! aaah nice vare! :D rätt stor, men men, den sitter fint på köksbordet! :D

Men så har jag hållt på och tvättat, nästan klart, bara torktvätt som väntar nu, usch tar 100 ååår verkligen! så om typ 20 minuter är min gullunge HÄR finally! <3<3<3<3<3 hihi. Men skola imorrn mellan 8-15 så då får hans mormor såklart komma och mysa med honom. Fan vad jobbigt det där känns ibland alltså. Svårt att förklara. Men måste klara av plugget nu. Har gått skit bra hittills så! Underbara människor som hjälper mig, verkligen <3

Hunnit med att städa och förbereda massor med, en dusch blev det oxå! Så nu sitter jag här hungrig istället :p även om jag faktiskt lagade käk förut, ååååh damp! Tror jag ska ta en promenix sen och köpa godis sen. Kanske.. aaah får se, fan inte råd! hahaha! ^^

så då vet ni min dag då, hurray. Kvällen visar sig lixom, Bever kommer sen :) och sen får jag se om min karl dyker upp eller inte! Hihu! ;DD känns lite konstigt det där, men ja.. på ett bra sätt.. alltså.. hahahaha :D

Men nu gick jaaaaaag, hejsvejjs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0