paaain pain pain

Ja, lillemannen är inte nådigt trött just nu, haha, men ändå försöker han leka för fullt, flaxar runt överallt :D
Vi har vart ute och hälsat på tant Ida ;) och lite på lindex och ica och sånt! Har vart en rätt bra dag faktiskt, trots det tråkiga vädret :/ inge vidare alls med det alltså. Morgonen var oxå jätte mysig idag :) Gabbe vaknade ju vid halv 5 imorse, lekte ett tag sen somnade han igen. Fick natta han lite, men så slockande han :p söta unge! Vakna med the voice är faktiskt en rätt okej start på dagen.. eller ja.. finns annat som är mkt bättre start på dagen, men ändå ;D

Ikväll kommer Ida hit, ska glo film och tjocka oss med chips och bilar:D mmmmh!

Nu ska jag försöka se om det går att lägga lillen en stund, så ska jag försöka göra ngt åt min rygg, den går ju verkligen sönder snart. Har så förjävla FITT ont!!!:( USCH!
Så kommer mamma hit sen, och Elin med min dator :D alltså, min gamla stationära :) den har ju flaxat runt endel sista tiden, haha.

Kaffe? hmm.. Vore fint men orkar fan inte att göra iordning det.. skulle handla mat förut med.. blev inte mkt MAT direkt.. blev mer lindex :p haha!

Hejj!

Saknar dig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0