Sockerkick!?

Kan man få sockerkick av någon sällskap eller? Jag börjar undra, jag klandrar ingen men Ida, du borde kanske ta åt dig lite ;DD haha! Okejdå, det vart ju endel socker idag kanske, och kycklingrulle, vafan äre med mig o den där kycklingrullen från picasso? SJUKT GOD! Men det var inte det lättaste att ringa dit och beställa första gången, jävla skit, vad pinsamt! xD började ju asgarva mitt i allt och dom la på, asg* så jävla skillad är man, höhö. Fick ju skrattpsykos eller ngt. Ida och jag höll igång ett bra jävla tag alltså, hahaha, vart det kom ifrån vettjafan. Till slut snurrade alltihop i hela huvudet.
Hjärtat var här idag oxå :) så var mamma förbi med lite nya leksaker till lilleman som han på en gång fastna för :D söta lilla skitunge :D Så min dag var helt okejans faktiskt! Fast vädret gör mig helt cp i huvudet, BLÄ! :/ lite sol kan man ju få se en glimt av, eller ngn SNÖ ändå, men NÄ! UUUUUUSCH.

Fast kvällen blev skit jobbigt, mådde illa, fast det har jag iofs gjort hela dagen lite till och från :s men ikväll blev det jobbigt faktiskt, kände mig helt plötsligt skitnere och allt kändes bara skit skit skit, verkligen så trött blev jag och kände mig assliten, som om jag inte sovit och hållt igång en hel vecka. Helt gråtfärdig var jag oxå, sen vare ju ngn som nojjade upp mig ett gäng så gråten satt ju förfan nästan uppe i halsen till slut, då vare dags att för honom att gå hem! Hahaha! <3 but i'm still crazy as hell about you!

Så nu ska jag sitta och nörda ett par minuter till, sen ska jag ta mig en cigg, jaga tandtroll, och bums i säng! Så får vi se om jag kanske mår lite bättre imorrn. Känner mig tamefan som den känligaste människan i världen vissa kvällar, helt förbannat sårbar över allt xD hahaha! HOOORMANERNA, asg* (hormonerna alltså :p jävla p-piller!)

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0