Tappar skallen snart

Försöker verkligen veerkligeeen plugga nu! Går verkligen inte, nej :S helt sinnessjukt! Går förjävla segt med det där den här gången, är livrädd för att jag inte klarar provet imorrn. Har iofs gått skitbra alla andra ggr, men det är lite jävla mkt på det här kapitlet kom jag i underfund med. :p Men ska fortsätta om en liten stund, var tvungen att ta en paus.. för andra gången sen jag drog fram boken.. var tvungen att få i mig lite mat och så passade jag på att kolla på One tree hill oxå :DD
Bara jag kommer igång ordentligt så sitter jag ju där sen och det går in lättare och lättare, men har vart skit dålig nu att ens komma igång :p ja, jobbigt läge.

Blev ingen efterfest för Ida och hennes vänninor här igår, inte! :p haha, men det var planen, men så var sängen mer lockande och så sa det snarki snarki :D lite trött. Hähä! Jag skulle ju bli nerbäddad och allt det där.. slutar med att han somnar innan mig.. det var ju bra :p ingen käk fick jag ner heller, surt med tanke på att det såg jävligt gott ut! ^^

Söndag oxå, verkligen inte ett skit på tv! Tror lilla mr Bever ska komma när han nördat klart på gymmet, annars sätter jag fan igång en film! Okej.. efter att jag har pluggat :D GAAAAH! Kaffe på det här kanske.. och en cigg.. sen åter till the book! WOHO. Ja just det, på tal om böcker.. har fått hem boken jag beställde eta sen, Ro utan åror, men när FAN ska jag hinna läsa den?? Går ju aldrig. Den får vänta.. helt enkelt.


Jag tycker om dig <3
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0