tidsfördriv så jag inte somnar

HAR DU:

-Ett förhållande: Jäpp
-En bästa vän: Kan man man väl säga :)
-Haft ett seriöst förhållande: Förhoppningsvis har jag det nu.
-Dejtat en av dina bästa kompisar: Näpp!
-Blivit kär vid första ögonkastet: Nja.. Tror inte det!
-Fått ditt hjärta krossat: Ja
-Skrikit åt en lärare: Ja!!
-Kysst någon och sedan ångrat dig: Haha jaaaaa!!!
-Ljugit för dina föräldrar om vart du är? Ja
-Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja
-Snusat: några ggr bara

DAGENS:

-Klädsel: Svarta leggings, långt rosa linne och topp med Rolling stones märke..
-Smink: inget alls nu
-Frisyr: Just nu nytvättat så det står väl åt alla håll ungefär xD
-Låt : Alla möjliga
-Vill ha: Sommar och massa soool!
-Sjuka: Trötthet mest!
-Drog: Kaffe kaffe kaffe kaffe
-Saknad: Pälskling!
-Köp: Inget
-Godis: Inget
-Attityd: JA TRÖÖÖTT!
-Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse: Orka det här..


FÖRSTA:

-Bästa vän: Åse
-Bil: Ingen
-Kärlek: Hahahaha, han i rosa skjortan ;)
-Husdjur: Hund, Kajsa <3
-Semester: Polen
-Jobb: Sommarjobb på kommun
-Köpta skiva: Spice Girls, haha
-Piercing: Näsan
-Konsert: spice Girls xD

SISTA:

-Personen som smsade dig: Pälskling
-Personen som du kramade: Same there :p
-Personen som ringde dig: Same There
-Personen som du ringde: Mamma
-Alkoholdrycken: Tequila? eller nej, öl tror jag..
-Bilfärd: Minns inte :D
-Filmen du såg: Såg typ nån minut på G.I igår, men somnade :p
-Gången du grät: Ett tag sen!
-Måltiden: Frukoost


Nä, tillbaks till boken nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0