tisdag

Sitter här aphungrig, men är för lat och trött just nu att ens bry mig om det! Lillemannen kom hem vid 17 tiden idag, men somnade ungefär vid 18, lite innan! Så trött var han så han sover fortfarande.. 19,11 är kl just nu.. börjar undra om han faktiskt somnat såhär tidigt för natten eller om han hade tänkt att vakna vid 23 ikväll och vara sprillans pigg!? :D haha, man vet aldrig.
Jag ska bädda ner mig själv om en liten stund med hade jag tänkt.. beror på om hjärtat hade tänkt att dyka upp snart eller hur han nu gör.. jag sa det ialla fall att jag antagligen skulle somna snart så om det blir försent så sover jag säkert :D GÄSP! lång dag i skolan idag, men jävligt intressant! Hade Psykiatri hela dagen.. kom i underfund med både det ena och det andra :D ah, inget angående mig själv då.. faktiskt! höhö. Men man blev helt slut i bollen när det var slut, kollade på en film om Deprission oxå, oooh gah! Bra att vi inte började med den imorse, SNARK! haha, menmen!
Skola imorgon igen 8-15.. suck! Hade tydligen bokat in tvätt tid då men det blir ju inget med det och jag som verkligen BEHÖVER tvätta, så jag bokade in en på torsdag kl 7 på morgon?! omg. Ja, men jag måste ju fan, usch. Prov har jag oxå på torsdag, yaaaay..

Lite tv nu.. sen en cigg kanske.. sen får vi se vid 20,30 om pluttisen sover än, annars så ska jag oxå bums ner i säng!



Jag är lycklig som få! :D <3
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0