Torsdag

Jävlar vad ont i ryggen jag har! Kände det redan igår, det är fan inte roligt, det här med min rygg är verkligen fucked up! Nått står verkligen fel till där nånstans :p

Så nu har Gabbepojken fått sin frukost, så har jag oxå fått i mig lite käk.. faktiskt.. inte ofta jag får ner ngt innan 12 om dagarna, varför vet jag inte, men idag var jag vrålhungrig, kände det redan vid 6 imorse :S haha! Skummaste drömmarna ever, som vanligt, nej uuusch! Riktigt glad att jag inte gjorde så på riktigt, då är man ju riktigt jävla rubbad xD

Allting känns lite lättare idag än det gjorde igår. Skönt.. fick sova lite på saken.. men det känns ändå, alltså, så fort tanken ens dyker upp skär det upp nått inuti mig. Arg har jag ju verkligen lyckats blivit! Men men..


Cigg nu, sen ska jag se om pojken vill sova en stund, han ser inte allt för pigg ut just nu, tror det är sovdags är stund! Borde se till att läsa lite under stunderna han sover.. prov på måååndag wohoo :S metodövning imorrn med! Jippi.. USCH! :p

Just ja, Emmy, glömde bort att ta kort när han hade pyjamasen (en superman pyjamas) han fick av dig på sig, hehe ^^ men tart ikväll eller imorrn bitti! Han är sjukt söt i den! :DD tack tant Emmy, säger vi ;D <3



Jag saknar dig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0