trött trött tröööööööööööööötttttt

Det där med bloggdesignen är ju verkligen inte min grej, speciellt inte idag, NÄ FYFAN VAD TRÖTT JAG ÄR IDAG! :/ fattart inte! Nu skulle jag kunna lägga mig ner och sova en månad eller så. Gäsp efter gäsp.. ingen huvudvärk idag iaf, smått jävla skönt! Igår var den inte rolig alls, dunkade i hela bollen må jag lova! AJAJ!

MÅSTE plugga idag, verkligen måste! Så boken åker fram snart, tror jag ska lägga mig i badet med det för jag fryser sönder, filtar har jag begravt mig i just nu och persiennerna är nere fördragna med, orka ljus idag, bläää! Mår fan inte för härligt idag.
Men sen ska jag no tamefan bädda ner mig i sängen och fortsätta läsa lite, sen ska jag SOVA! Hur länge jag lyckas somna lär ju bli en gåta. Städa borde jag ha gjort igår men det blev ju inget med det. Blev pizza och tv iställe :D
Huvudet var inte inställd på att lära sig saker igår alltså. Om jag börjar bli sjuk nu blir jag förbannad, det är det SISTA jag behöver nu!

Förmodligen ska pappa komma och tapetsera idag.. och ta med en ny dammsugare xD hahahaha! Bra att ha.

KAFFE KANSKE?! mmh, tack!

På torsdag kmr IDA heeeeeem :D då ska vi leka! Du ska få vara lite städhjälp hos en VISS pruttfisunge som åker till Göteborg :D ja, fast jag tycker om dig ändå.. tycker om dig så mycket att jag kan spy på dig vare väl sagt? ;D haha!

BAD NU! mmmmhhhh..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0