våffelkväll eller?

Då var det fredag igen då <3

Gud vad underbart det var med våfflor igår, tror aldrig dom har smakat så bra som då :D
Tack Ida för du var så underbar som gjorde dom och allt :) men jävlar vilken disk jag fick kriga med idag då!
Ja, det var ju nån som tjata om att jag skulle hämta käk åt han och när jag väl kom med det fick det stå här ute tills Ida 3 timmar senare tjockade i sig det istället :D haha! Hmm.. vad vare för film som gick på tvn igår? Hmm.. jag minns fan inte vad det var! Men bra var den! asg. Och sen.. den där hunden.. det var en hund här! hahahaha! Ojoj.

Trodde jag skulle få tvätten tvättad idaaaaag, men neeeej.. ingen tid förrän den 6 oktober, gud så roligt. Så jag tog tag i disken och nu försökte jag fixa den här internetbanken med dosan som jag fått och allt men det gick åt helvete så jag gav upp. Ska plugga lite idag tänkte jag. Senare.. nån gång :D måste iväg till ica och panta alla jävla burkar och alla fanta flaskor som har samlat sig här, hahaha! Har nog aldrig druckit så mkt fanta som det har blivit sista tiden, men har kommit i underund med det att fanta verkligen FANTATASTISKT! xD får se om lilla purr purr kommer snart med eller om jag ska få vänta 100 år till innan jag får bort all pant härifrån, för det är ju inget jag kan ta själv ^^ asg. Stora problem jag har! Verkligen.

Nä. Cigg nu och sen tror jag ska svulla i mig en våffla, haha WOHO! Ngt jävla hungrig är man!

WOHO mitt purr purr kmr strax! :D (okej, Ida alltså :p)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0