4 sept



Jag Älskar Dig!


Sitter här med mitt kaffe iklädd morgonrock för jag verkligen inte hittar mina kläder, haha! Men det tänkte jag ordna upp snart. Måste äta ngt med känner jag, sitter här vrålhungrig. Och en massa konstiga drömmar inatt med, asså? Förstår inte hur det går ihop, överhuvudtaget.

Jaja, dagen började ju rätt bra iaf. Inte den delen att det kom en sotar jävel 8 imorse och jag var ju verkligen tvungen att gå upp och öppna, trodde allvarligt nån skämtade med mig, det var fan inte nådigt! ^^
Frukost snart kanske. Sen städa städa städa... sen äre partyyyyyyyyyyyyy :) hahaha, ja.. typ.. 

Vill ha lördag!!


RAS CRICKET - BARA DU
TOMMY TIP - NUMERA NUMMER ETT
:DD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0