BVC

Idag blev det BVC med lillklumpen! :) så nu är han en liten klump på
76 cm och 11,6 kg ;D Och inte långt ifrån att han kan gå heller! Fint som fan ju! :D

Idag kom mamma och väckte mig vid 10 imorse med nästan resten av alla Gabbes saker som vart hos mamma och pappa, fyfan! LITE TRÖTT jag var! Kanske inte så konstig, vart en lite knepig natt :p aahh, men det var bara att stiga upp och fixa med alla saker, fick nästan klart med allt men sen vare bara att dra sig mot bvc där vi mötte Jonas och GABBEEE :DD som då skulle hem t mamsen idag, finally! Så lillemannen följde med mig hem och senare fick vi finbesök! :D <3

Nu har han precis somnat, vet inte om han hade tänkt somna för natten nu eller inte.. men han var välldans trött! Vi var en sväng mot till God Smak, blev en snabbfika med Richard och sen till ica där det blev mer än pinsamt! USCH vad jag hatar sånt där! hahaha! Satte in pengar på kontot idag, aahh jooooo! TJENA! Hade inte kommit in än SÅKLART, så jag fick lägga tillbaks hälften av varorna :/ menmen! Det viktigaste kom med iaf!

Så nu sitter man här.. kanske ska diska.. eller så tart jag det imorrn, ah det blir nog så! En dusch skulle ju iaf behövas! Får se hur länge Gabbe hade tänkt att nanna kudde, inte så roligt om han vaknar med ett snett humör när jag står i duschen kanske.

IKVÄLL VILL JAG HA MYYS! :p ah, får se hur det går, vissa har ju så mkt att göra så tiden inte hinner med ;D
och IDA, när får jag amerikanska pannkakor?!! ^^


Kommentarer
Ida

Måste få pengar först bara men säger till när det blir dags :]

2009-09-22 @ 20:32:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0