Bye bye kitty

Hahaha, så jävla sjäkvlart! Ska tatuera in hello kitty, fast döskalle-stil nångång nästa månad, då kom Bever på den lysande idén att det isf kan heta BYE BYE KITTY, ska jag lätt köra på isf! Blir ju inte mer lysande än så, haha! Jo, den här kvällen kunde ha blivit lite mer lysande än den blev för ingen jävla mysfredagskväll blev det! :p


(nej, jag ska inte tatuera in just denna bild)


Fast nu har jag nattat lillemannen som slocknade på en gång verkligen, konstigt, sov inte sen 15 idag eller ngt :/ ville verkligen inte! Så nu sover han, jag ska bädda ner mig själv oxå strax och SOOVA. Ja, trött är man. Det blir man. ^^

Godnatt ciggen väntar, sen sängen!

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0