Driver ni med mig...

NÄ ALLTSÅ!? VAFAN!
Vad besviken jag blev.. JÄTTE glad att säsong 7 av One tree hill kommit ut, jag tankar hem det, överlycklig verkligen :p sen ska jag titta på det.. aaahhh? INGEN LUKAS SCOTT!!?? Ingen Peyton heller. Alltså. Okej nog med att man hört att dom skulle försvinna från serien, men inte FAN trodde man dom skulle görat! Ingen one tree hill utan dom alltså, nejnej, blir inge av det där inte.
Men jag är så fast i den serien så jag kmr väl sitta och råglo i vilket fall, men fyfan vad besviken jag blev!
Jävla kärringstil det där, wtf. mmmhhh!!


TRÖTT JAG ÄR DÅ! Huvudvärk börjar jag få oxå! Gud så fint.


Saknar dig redan oxå, jamen vad fantastiskt!!...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0