.

Ojoj vad lilleman är gnällig, men nu har han lugnat sig lite iaf! Har hittat ngt spännande att leka och tugga på :p han ska få sitt bad om en halv timma sen grötis sen ska han få sova, tror han behöver det, men lägger jag han nu så vaknar han inatt, och det vill jag inte! ^^ Jag har faktiskt fått sovmorgon mer än vanligt nu faktiskt, han brukar ju vara rätt morgonpigg annars. Han är så jävla apsöt när han skrattar såhela ansiktet bara lyser upp som en sol, så sticker dom där små tänderna fram, haha, jag döööör, så söt! :D



Mamma kom imorse och tog sig an Gabbe, så jag satte igång och pluggade som ett aaaas så jag skulle kunna göra prov kl 14 idag, vilket jag gjorde, och det gick rätt bra. Klarar det gör jag nog, men vill ju fan ha mer än bara G. Jaja, löser sig! Vart inte mkt pluggande innan det här provet denna gång, men som sagt, inga direkt avancerade prov. :D tur det!

Så har pappa varit här oxå, satt upp min hylla, två tavlor och duschdrapperistången, yaay! :)) Nästa vecka SKA han FAN tapetsera här i stora rummet, palla det här! Vill till IKEA och köpa klart sakerna så det kan bli färdigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0