Fredag :)

Fredagsmys från morgon till kväll har jag bestämt! Dagen började ju inte helt fel hellet faktiskt :)

Ja, inte vart det så värst mkt sömn inatt, eller ingen bra sömn iaf. Blev kanske runt 5 timmar.. hade ju lixom.. lite svårt med det där att SOMNA från första början.. xD tungt.. aahh, men det gör inget! Jag klagar inte :D
Fast lillemannen klagade litegrann, vred och vände på sig eta där inatt, visste inte riktigt hur han ville ha det, men sen slockna han igen, vaknade till lite vid 5, sen vid 7 igen :) låg väl kvar en stund i sängen för han var rätt glad imorse så han lekte lite i sin säng, men sen vare faktiskt dags att ta sig upp.. kaffe kaffe kaffe var det som gällde då!

Och nu har jag fått hjälp med hur tatueringen ska se ut, måste ju fan få klart hur det ska vara tills måndag, annars blire inte så roligt ^^ så TACK för hjälpen <3

Hungrig är jag oxå. Lite frukost kanske.. när jag orkar.. lilla Ida skulle komma sen med :)) måste iväg sen och köpa mig lite cigg, haha, tack för ciggen btw ;DD låg ett paket med några i på min balkong imorse, höhö, söt du är! Så måste jag skicka iväg räkningarna, men idiot som jag är har jag lyckats slarva bort teleräkningen och jag kan såklart inte betala skiten via internet heller för min internet bank är fuckad. Måste till banken idag och fixa det där! Måste ha en dosa.

Nu skriker magen efter frukost..

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0