HEJ IGEN!

hahahaha, ja då var man tillbaka på gamla bloggen som äntligen fungerar som den ska, men jag har ju åt andra sidan bytt dator nu med :) great!

Pappa kom hem med två platter öl, då passade jag på att köpa en, hähä :) satt fiiint med en öl må jag lova! hihi, party imorrn och party på lördag, nu firar vi min födelsedag, för nästa helg blire hemmamys med lillpojken iställe, sen äre sista helgen då vi kan partaja lite innan kusselinen åker hem, rätt jävla trist när man tänker efter! Men idag ska vi oxå ut på lite äventyr! Ska bli spännande.. haha!

Fyfan, vad alla tankar snurrar runt i skallen just nu! Vad ska man göra lixom? Jag orkar inte tänka mer... Man får bara hänga på det där.. Blir aaaallt för avancerat annars;DD


KEN RING - NU MÅSTE VI DRA <3


Kommentarer
Katarinaz

Saknar gabbe enormt min favorit, och du vekar igrorera mig och mina sms. jaja det är så det man kallar vänskap.

En vän som ställer upp och lånar pengar men inte ska hon få tillbakas dom nedå. nästa millenium kanske.



2009-09-03 @ 20:26:11
URL: http://katarinaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0