hittade lite :p



Fattar inte att man faktiskt orkat och gått runt med en sån  här mage!:P haha!




Ungefär 3 månader var Gabbe här :) Och jag 3 månader efter förlossningen,
fortfarande hela uppsvullen i hela ansiktet! :D haha!



Har suttit och glott genom endel bilder på bilddagboken :p haha. Ojoj.. mkt med det där alltså! ^^

Har kommit på att jag saknar min gamla lägenhet som jag hade först, min lilla mysiga etta! Hade det vart en tvåa hade jag aldrig flyttat därifrån från första början! Hoppas verkligen min lägenhet nu kan komma i form så jag kan börja fixa o trixa härinne så det blir BRA!! GAH!

ah, jag fick igång den andra tvättmaskinen. SKILLAD ÄR MAN! xD asg* men gud. Torkskpåpet.. hallå? Menar dom allvar? Superjävlaminilitet!!!! :S hur ska allt hinna torka? Damp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0