myssöndag!

ahh mycket med det där med mysdagar när man har lillpojken hemma måste jag ju säga :))

Redan söndag, fyfan vad fort det går :/ hinner ju knappt med! sovit som en död katt inatt alltså, jävlar! andra natten jag sover runt 11-12 timmar.. då går det åt andra hållet och jag bli trött pga för mkt sömn?! hur funkar det lixom? xD men det var riktigt skönt! haha! fast.. JÄKLAR.. usch! skeva drömmar inatt, eller en dröm ialla fall, verkligen inte roligt. När jag vaknade till kändes det jätte skumt, skit läskigt wtf! OFTA! Låg där spikrak och kände hur illamående jag blev helt plötsligt, nej uschusch!

Men men. Idag fick jag ngt konstigt behov av att åka till marieberg men verkar fan inte bli så för min del, suck! Men Åse kommer lite senare, var ju eta sen nu!'

Vet inte om jag ska ta och gå ut en liten sväng eller inte.. vädret ser inte alls för trevligt ut! Men har iaf tage mig en snabbdusch, ska försöka lägga Gabbe en sväng sen måste jag nog få i mig lite mat!

Imorrn äre måndag då ska jag tatuera mig, woho! :DD
Så Du lär ju masa ditt arsle hit idag och hjälpa mig att få klart det där nu så jag inte kmr dit imorrn och skyller på dig att du inte fixade klart det åt mig :D hahahaha!

Så ska vi försöka få tag i fisungarna idag med.. xD du glömde din mobil här ditt retard! :p

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0