no stress!

Ingen succé dag det här inte. FUSK säger jag bara :p fuuusk! Humöret har gått upp och ner hela dagen, känns inte alls kul. Men äntligen somnade lillemannen ialla fall! Inte sovit sen vi vaknade vid 10 imorse. Otroligt att han inte ens har varit ett dugg grinig under hela dagen.

Så blev jag ensam nu (ja, nästan, Gabbe är ju här) oxå, känns ju säkert kul! xD GAH! så fett jävla störande, humöret nere på botten igen, haha! En dag, en natt.. wtf! Ngt är ju fruktansvärt fel, asg*

Tvätten är snart klar iaf, hållt på med det sen 11 typ, ska ner och hämta det sista strax! Sköönt! Helt plötsligt blev det ju tonvis med tvätt, vart kom det ifrån? aahh okej, lakanen tog ju endel plats för det var ju nåns lakan på täcket jag fick tvätta oxå :p inte ett litet heller!! :p

hajdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0