oldie today

Eller? alltså orka fylla mer nu! Blir ju fan bara äldre, vad ska det vara bra för? Jaja, grattis till mig då!
Tror ni jag sov ngt inatt eller? NEJ!! Jag mer vilade mig genom hela natten, jag somnade fan aldrig, det gick alltså inte, totalt helt jävla omöjligt. Gabbe sov som en stock redan från halv 9 igårkväll till 6 imorse. Men INTE JAG :( hela kroppen är verkligen totalt genomspänd idag! Fyfan! Men men, är ju pigg så, haha! Ingen fara med den saken inte.
Axlarna åker fortfarande upp i taket känns det som, vafan!!!! Jag behöver verkligen sova!!!!

ahapp, vi ses ju ikväll då!:)

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0