så blev det tisdag, 10 månader <3


så blev den (-:
inte färdig än dock!

* * *

Går ju ett gäng jädra fort det här tycker jag..


Jo, jag måste till skolan imorrn, och jag måste göra prov på torsdag, fasiken inget val :/ inte lång tid kva tills nästa kurs börjar och då är det ju rätt bra att ha gjort klart alla prov på denna kurs kanske?! Annars lär jag fan gå under. Så när lillemannen åker till sin pappa idag ska jag sätta fart och sätta mig med boken och läsa. Imorrn på föreläsningen ska vi gå genom 2 kapitel som vi ska ha prov på och på torsdag innan 14 ska jag läsa ännu mer och sen iväg och skriva provet, alltså det måste bara gå ihop det där..
Hur det blir med Skumpisens avskedsfest vet jag inte heller nu, om jag ens kan och hinner med det. Vore ju rätt kul och ses innan du drar! :/

Somnade kl 3 inatt, haha! Ja, kunde inte somna. GICK BARA INTE! Lillemannen sov som en stock, även när jag lyfte över honom till hans andra säng ute i stora rummet, en viss annan lixom märkte ju inte ett skit förrän man vaknar på morgonen jätte förvirrad och skit arg att jag inte sagt till att jag gått ut till andra rummet xD hahahaha! :D Ingen lust att väcka ngn annan bara för man själv inte kan sova. Inge vidare nice guy isf ^^

Så ska pappa komma IDAG och börja tapetsera härinne med, woho! :D hahaha, undrar hur bra det går för mig att plugga då. Ah, ska gå, måste gå.


Hmm.. Städa lite kanske.. orkar inte, skiter i det. Just nu i alla fall. Lär ju behöva städas när farsan är klar härinne. Måste ju fan in och köpa en tapet till fondväggen oxå, aha.. ja.. just det!

* * *

29 september idag oxå, Gabriel blir alltså 10 månader idag! :D <3 min lilla dunderstjärnklump!!!!! 4 timmar till ska du vara här sen ser jag inte dig på en vecka igen. JAAAAG BLIRRRRRRRR GAAAALLLEEEEENNNNN.......



Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0