Söndag

Ja. Inga kommentarer om det lixom :D

Blev donken med kusslinen och Axel förut:) Och så passade vi på att köpa med kebabtallrik åt pappa med som är här och fixar i mitt kök :p kom efter 11, ja hejja då va man ju pigg! Men men, skönt att jag slipper göra ngt, skulle behöva måla dörrarna i hallen en gång till men det går verkligen inte just nu :D hjärnan står still. Asså, jag är nån helt annanstans just nu. Woho!

Men bra kväll igår, förutom det att NÅN lixom gick när musiken blev lite för mkt :p istället för att byta musiken, då äre NÅN som klagar och GÅR istället, hahaha, så jävla skevt!:D

Cigg på det här kanske!

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0