täätttuuu

aaaahh, första tatueringen blev idag ;DD haha! Jag är lite stolt! :p blev en lite större stjärna på handleden. Alltså, jag förstår lixom inte, jag o Katta var ute till ica, mötte Richard på vägen, så skulle vi dit på kaffe men det hela slutar med att han tatuerar mig :p awsome! Ska iväg och fylla i konturerna när den har läkt så den blir lite bättre, men fan vad det sved! :D
Nästa tatuering blir i nacken, Gabbes namn & datum när han föddes, blir nog asbra.
Bild kommer väl snart när jag inte har plast runt handleden, hehe

Nu är man ensam i lägenheten, får se hur lång tid jag blir det, haha! Måste städa i köket för pappa har vart här och slipar väggarna så han kan sätta upp tapeterna, så det är DAMM ÖVERALLT :p nästa steg är stora rummet. Höhö, blir spännande.. orka!!
Behöver verkligen plugga oxå! :/ aaaaaaaaaaaahh löser sig.

Tjopptjopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0