tisdagshelvetet kom till slut..

En månad sen var vi så glada för vi hade förlängt Kattas vistelse här i Sverige med en heeel månad! Oj det var ju en jätte lång tid, den 15 sept skulle hon stanna till. Ja, idag är det den 15 sept och den här helvetesdagen kom ju till slut då hon faktiskt skulle hem till Polen till slut. 2 månaders tid tillsammans med henne nu i sommar gör det inte direkt lätt att bara säga hejdå och fortsätta som vanligt. Lixom, vanan att vara med henne och att hon jämt va här la sig rätt fort. Och nu bara.. nehe.. ÄÄÄÄH! Cp på det här!! Men måste säga att det har vart en underbar jävla sommar på alla sätt! :))
Kommer bli lite småjobbigt nu dom kommande dagarna utan henne men jag har endel att göra så huvudet håller sig sysselsatt :) bra det lixom! Fyfan annars.

Så har Jonas och jag bytt veckodag att ha Gabbe. Blir tisdag till tisdag istället, så idag hämtar dom honom och jag hänkar på med till hberg. Mamma kmr ju inte hem förrän sent ikväll och jag vill gärna hem till min lägenhet. Palla det här med pboda!! x(

Så skulle Katarina komma förbi en sväng sen med har jag för mig? FAN LÄNGESEN NU!!!:/ Så hon får hålla mig sysselsatt och sällskap. Jag går fan sönder annars, ingen rolig dag det här inte. Måste packa ner lite småskit med.. Borde kanske läsa lite idag nu med.. Ja.. får se vad man orkar med. Just nu går tiden så förbannat sakta alltså. Vill ha kväll.. NU! Hade lixom tänkt att bara låta omvärlden stanna upp och bara vara.. Varit så jävla mkt sista tiden så det finns inte! Ikväll vill jag bara självdö.. sova.. Imorrn äre skola 9-16.. på torsdag prov.. herreminjävla guuuuuuuuuud!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0