Torsdag

Gud så mkt det ska vara hela tiden med ALLT, verkligen.. kan inte lugna ner sig ett gäng eller så? Nej nej, går ju inte..
Jaja.. myspys igår igen då :p haha! Vart lite spring där fram och tillbaks, men det löste sig lixom, som tur var! Mamma och pappa var ju här i lägenheten och skulle fixa lite, så ska pappa börja tapetsera idag! YAY! ^^ Så äre klart sen, måste bara in och köpa en viss tapet till fondväggen vilket inte blivit av än, mhh.

Hittade iaf hem typ nån timma sen eller ngt ;D haha, fick i mig frulle, och bokat tvätt tid tills imorrn, jag har ju endel tvätt :/ så måste mamma ta med massa galgar när dom kommer idag för just nu känns det som att hälften av alla mina kläder jag har ligger i en hög i garderoben, orkar inte vika dom lixom så dom.. bara ligger.. haha! Jag har ju endel garderober så jag måste utnyttja dom! Sen måste vi ta hit min säng (bara madrasser nu :p) och köksbordet. Sen nästa IKEA. Jaoooooooooooooooo:)) fast inte idag, palla! Ska läsa lite till snart sen prov kl 14. Ska gå bra det där:)

Cigg på det här då!



ah.. den där JÄVLA Kanye West.. han må göra endel bra musik, men FYFAN vilken jävla skitstövel han ÄR!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0