.update,

Ahhh fyfan! Mkt idag! Känns som det iaf, haha men har nog mestadels sutte här eller plockat hemma, men det blir ju saker överallt lik förbannat hur mkt man än plockar!
Var iaf iväg till Ida förut en sväng:) sen vart det banken där jag förde över lite moneys och fixade dosa och grejjer, alltså jag blir galen över det här att min internetbank inte funkade längre, så förbannat osmidigt blir allt då! Menmen! Bokat klipptid hos Linda på onsdag med, yaaaaaay!:DD finally.

Så kom jag hem, Gabbe somnade redan i vagnen precis utanför när vi skulle gå in så honom la jag ner i hans säng så han sov som en stock:) så passade jag på att ta en dusch och försöka få i mig lite käk. Ska snart se om lillemannen är sugen på att sova en sväng för han börjar bli lite grinig och ögonen rullar åt alla håll ;p

Mys ikväll? höhö, jag måste FAN sova! Får jag inte ngn bra sömn inatt kommer jag vara en zombie imorgon. I swear..

Vill ha mååååndag!!!:DD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0