Vad har du gjort?!?!?!!

Jag känner mig som världens klag idag! Ont i axeln så det bedövar i hela armen och sen håll-liknande känsla i halva magen typ, så skumt! Och SÅ ONT GÖR DET! Verkligen fint, tredje dagen jag har ont, går inte över eller så nej, nej.

KUL KVÄLL IGÅR :)) mihi.
Inte alls roligt att gå hem idag, neää! Men när jag kom hem böt jag snabbt om sen gick jag och Katta iväg till ica en snabbis, handlade lite, jag som är så sugen på tacos, så köpte jag baguetter och sånt iställe, vad duuuuum! VILL HA TACOS. Får ju inte äta det idag tydligen :D

Inte fått i mig ngt kaffe idag heller, lixom inte blivit så, känner att jag behöver det. Så cigg på det :)
PLUGGA LITE IDAG KANSKE?! Hum. Huuummmm. Ja, vi får se lixom. Imorrn kväll måste jag det iaf. Prov på torsdag. Föreläsning imorrn mellan 9-16 tror jag? :)


Tänker på dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0