wiie (:

Ja, jag vet om man lyssnar på låten så sjunger dom Sexy Bitch, men inte ALLA ggr, som sagt, på mtv, sjunger dom CHICK! Varför tror ni jag blev fundersam?

Men nu är tatueringen äntligen gjord :DD typ.. två timmar senare än bokad tid körde han igång med den :p haha! Men nöjd som fan blev jag, ska göra lite mer krimskrams runt den lite senare, måste hitta ngt bra bara! :))
Bild kommer senare.

Mamma kom med lillemannen en stund sen, då han sov.. trodde vi.. han vaknade.. jätte grinig.. men nu springer han runt och är apglad. Ja, mkt med det där alltså, haha ^^ funderar på att låta honom att få ngt att käka strax sen bara låta han leka och busa massa så somnar han som en stock sen ikväll! :) han är så söt då, när han sover ;) haha! Nu har han iaf fått tag i fantaflaskan som är fantatastisk xD extrem rolig är den lixom!


alltid lika mysig på morgonen:)


JAG BORDE PLUGGA :/ tänkte göra prov på torsdag men tror faktiskt inte det blir så :/ borde verkligen gå till skolan på onsdag med, men kan isf bara gå till halv 2.. ahh, får se hur jag gör med det där!

Nu väntar jag på besök, så blire en mysmåndag :p haha. Idag är jag mkt piggare än igår och förrgår.. sov bara 9 timmar.. inte 11-12.. :p disken väntar också.. undra om man ska ta den eller om jag ska fixa den typ.. sen.. eller imorgon? :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0