6.04.10 - 6 månader gick ju fort...

FINALLY!

Vi fick mamma och pappas soffor och grejjs nu när dom flyttar och så, och idag hjälpte Jonas pappa oss att köra ut min gamla soffa till Jonas lya, så vi har fixat och donat, städat och plockat ner endel av Gabriels saker till förrådet, typ hans rese/leksäng, som inte får plats längre ;p, så nu ÄNTLIGEN har jag satt mig ner och bara andats ut ^^ gick rätt fort ändå! Fast bokhyllan, ja, den är inte helt klar än :p ser lite tomt ut för jag har ju inget och ställa där i ^^ får väl komma med tiden. Men rummet fylls upp skapligt.

6 månader igår med mitt hjärta, fort går det ju. Tiden lixom springer iväg. Vi va i pboda nu i 2 dagar, var lite kattvakt :) har varit jättemysigt!

Ska försöka småplocka klart och kanske äta någe, sen hämta lillemannen på dagis som kommer hem idag :DD


[[[ IDA! VI MÅSTE SES SNART, jag saknar dig min kaffetant! <3 ]]]


Cigg och dusch sen kanske? Lagom svett :D höhö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0