9.04 - Mycket nu ;p

Vilken dag det blev till slut! Massa spännande nu. Meeeeeeen, ja.. vi får se, vi får se *HOPPAS*
Umgåtts med Ida oxå! ALLTID TREVLIGT, du är så jävla snygg! SPECIELLT på din fb-bild!

Känns iaf inte som en fredag, fast det blev hemmagjord tacopizza nu ikväll, GOTT! älskling kan ;)

Sitter nu och degar i soffan med en varsinn dator. Gabriel sussar såklart, hehe, jag funderar på att sussa jag med snart, trött trött! Slår vad om att en viss lilleman kommer vakna vid 6-7 tiden imorgonbitti så ^^ härligt.

Men Ida och jag har planerat imorgon, hihi. Mysdag, om vädret tilllåter. Tvätta kl 17 imorrn med, hurray, ton med tvätt. Igen. Vafan lixom!



Igårkväll blev en mysig kväll med mina två favoriter på kvällen, passade på att knäppa lite kort oxå :)





Kanske lite mer tacopizza nu, eller en cigg? ^^ Gah mätt! Men gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0