glad påsk, det stabila i det ostabila

Så blev det påsk oxå! :) vi ska iväg till Jonas föräldrar på påskmiddag och lite påsksup! ;DD haha. Igår blev en vilodag efter skärtorsdagens bravader efter förfesten hemma hos mig och allt dansande i ishallen ^^ MYCKET TREVLIGT! :)
Håller på att ladda upp lite bilder från torsdagen på facebook just nu, här orkar jag inte klicka upp några. Inte nu ialla fall.. kanske blir senare. Tack Jonas, Bever, Martin och Karin <3 det stabila i det ostabila!

Har fått mammas och pappas bokhylla (dom ska flytta) och deras soffa :p så just nu har vi det väldigt trångt här, men ska försöka fixa bort min soffa bort till Jonas lägenhet typ imorgon om det kommer finnas tid fört. Helst innan lilleman kommer annars kommer han inte ha så mycket plats att springa runt på.


Tjopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0