i made it

Jahapp. 2 prov kvar nu, görs både på måndag och torsdag som kommer. Sen är jag IFATT! Har typ 10 dagar på mig med häftet på Människan socialt och kulturellt, så det hinns med :) Känns lite lättare nu. Provet idag gick rätt snabbt och det var inte så svårt.
Känns bra! Äntligen :P

Måste se till att inte halka efter såhär pass i höst, funkar inte.


Så vad händer nu? Kanske fira med ett glas vin;DD höhö. Vet inte riktigt när vi skulle iväg till Emil heller, pälsklingen ska jobba lite mer på sina gaddning. Eller ja.. gaddningar.. på hela armen, fylla ut den om ni fattar. Jaja, skit samma. Nä, nu blir det ett glas vitt och en cigg :D
Imorrn äre fest, på lördag oxå, då kommer SKUMPAN! :DD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0